הוראות לסיום קניה באתר שופרסל

לתשומת ליבכם

במידה ועברתם לאתר הרשת ואינכם מוצאים שם את הסל ששלחתם אנא וודאו שהחשבון שלכם (שם המשתמש והסיסמא) המוזנים אצלנו באתר זהים לזה שאיתם נכנסתם לאתר הרשת. במידה ולא או ששיניתם שם משתמש וסיסמא עליכם לעדכן תחת 'החשבון שלי' > 'החשבונות שלי' ולשלוח את הסל בשנית.

 

יתכנו שינויים קלים של המחירים באתר שופרסל באינטרנט לעומת אלו המופיעי mySupermarket כתוצאה משקלול שונה של מבצעים מסוים.

 

תוכלו להזין הערות לגבי המשלוח בדף הקופה של אתר שופרסל.

 

נתקלתם בבעיה כלשהי במהלך השליחה? אל דאגה, הסל שלכם שמור כאן. תוכלו לחזור בכל שלב לאזור הקניות.
להוסיף או להחליף מוצרים ולשלוח שוב.

 על מנת לסיים את הקניה יש לבצע את הפעולות הבאות באתר שופרסל אונליין:

1. לחצו על 'התחבר' למעלה משמאל והקלידו את פרטי הכניסה לאתר שופרסל.

2. עברו על סל הקניות שלכם ולחצו 'לתשלום' (ניתן להוסיף הערות לגבי המוצרים ולבדוק קופונים)

3. תוכלו לעבור שוב על הסל וללחוץ על כפתור 'מעבר לקופה' ולאחר מכן הקלידו את הסיסמה לאתר שופרסל

4. ביחרו את מועד המשלוח, הכניסו את פרטי האשראי ולחצו על 'אישור'.

© 2017 mySupermarket

  • White YouTube Icon
  • White Instagram Icon
  • Facebook Clean
  • White Google+ Icon