הוראות לסיום קניה מרשת יינות ביתן

שימו לב:

בעקבות בקשת רשת יינות ביתן השתנה תהליך הקניה ועכשיו הסל מחכה לכם באתר יינות ביתן.

במידה ועברתם לאתר הרשת ואינכם מוצאים שם את הסל ששלחתם אנא וודאו שהחשבון שלכם (שם המשתמש והסיסמא)
המוזנים אצלנו באתר זהים לזה שאיתם נכנסתם לאתר הרשת. במידה ולא או ששיניתם שם משתמש וסיסמא עליכם לעדכן תחת 'החשבון שלי' > 'החשבונות שלי' ולשלוח את הסל בשנית.

 

יתכנו שינויים קלים של המחירים באתר רמי לוי באינטרנט לעומת אלו המופיעי mySupermarket כתוצאה משקלול שונה של מבצעים מסוים.

 

תוכלו להזין הערות לגבי המשלוח בדף הקופה של אתר יינות ביתן.

 

נתקלתם בבעיה כלשהי במהלך השליחה? אל דאגה, הסל שלכם שמור כאן. תוכלו לחזור בכל שלב לאזור הקניות.
להוסיף או להחליף מוצרים ולשלוח שוב.

:על מנת לסיים את הקניה יש לבצע את הפעולות הבאות

עברו על סל הקניות שלכם ולחצו 'לסיום קניה' (ניתן להוסיף הערות לגבי המוצרים)

ביחרו האם אתם מעוניינים במשלוח או באיסוף עצמי ומלאו את הפרטים:

ביחרו את מועד המשלוח ולחצו על כפתור 'הבא':

הכניסו את פרטי האשראי ולחצו על 'סיום הזמנה':

© 2017 mySupermarket

  • White YouTube Icon
  • White Instagram Icon
  • Facebook Clean
  • White Google+ Icon